• Om det är imorgon eller i övermorgon jag börjar eftersom hemsidan säger att folk som ska börja Vård och Omsorgsprogrammet och har det på 3 terminer börjar imorgon men de som går fortsättning ska komma på första lektionstillfälle med start tisdag den 13. Jag övertänker säkerligen allt, det är ju bara att ringa imorgonbitti och fråga så får jag svar, men jag har svårt att släppa tanken kring det.
  • Jag undrar exakt hur noggrann Mattias är med sin dammtorkning och ifall ajg behöver göra om det.
  • Om jag kommer hinna tvätta imorgon eller om det dyker upp något annat i vägen den tiden som behövs göras.
  • Om vi någonsin detta år kommer få tag i en trea eller fyra.:/
  • Ifall jag vill eller inte vill ha ett jobb medan jag studerar denna termin.
  • Alla mina och Mattias räkningar som ligger efter.
  • Sparsamheten över de pengar vi tjänat på loppisen, känner mig jättefattig med detta stresstänk över minsta slant.
  • När CSNs studiemedelbrev kommer och ifall jag verkligen kommer få bli beviljad CSN, jag tar inget för givet.
  • Nr jag ska få råd att shoppa, köpa alla grejer jag dagdrömmer om,ha egodagar och köpa saker för denna dag.
  • Planera färjadag och boka in med Mattias.
  • När jag kommer orka ta itu med pappershögarna, räkningarna, förvaringslådorna och tavelramar och pärmarna på skrivbordet.
  • När och om det ens är möjligt att färga mitt hår mörkblont.
  • När jag kommer få tag i skolböcker och om jag lyckas sälja mina gamla skolböcker.
  • När jag ska börja framkalla foton igen, om jag ska framkalla på mobilen, på usb stickorna,cd eller på gamla mobilen eller från Facebook.
  • När jag sa betala ut min gamla mobil och få tag i mina foton på cloud och ifall det går utan att ens köpa ut mobilen.
  • När jag ska lyckas köpa gymmskor och finare skor.
  • Hur Mattias ska klippa sig nästa gång.
  • Loppistillfälle nästa gång och ifall jag ska lägga ut bilder på de kvarstående först på Facebook innan jag bokar ny dag.
  • När jag kommer gymma nästa gång och när jag kommer känna fridfullhet och energifullhet över det.

Ja det syns ju en förklaring på varför jag ständigt när trött, utsliten och grinig. :0

