Hur definierar man sig själv?

Jag gör det genom saker jag gör, hur jag reagerar, hur jag känner och värderar saker och situationer, vad jag utvecklar, drömmer om, tycker om och mår bra av.

Dessa saker är verkligen typiskt mig.

Jag är galet förtjust i att använda mig utav tipex massa i kalendern då jag alltid bara använder mig utav bläckpenna. Jag blir harmonisk och lycklig när kläder är rena och nytvättade, man kan aldrig tvätta för ofta är mitt motto. Jag ser det som en rolig jakt när jag är i mataffärer och letar efter tvättmedel för mest mängd för priset, ca 4,8kg, aldrig under. Jag har insett att jag verkligen blir överförtjust när jag är omkring orkidéer så jag ska därför börja samla på dom. Blir som ett squeelande barn när jag ser orkidéer till nedsatt pangpris. Nässprey använder jag nästintill dagligen helst flera gånger och jag är inte människa om jag inte fått ett sprut i näsan på morgonen efter jag vaknat, känns som att jag är täppt varje dag- Självklart vet jag att det är missbrukandet av nässprey som frätit sönder skyddet i bihålerna men nu är det som det är, och detta märke funkar bäst. Jag ÄLSKAR ju att fotografera och jag blir superlycklig över vilket underbart minne foton faktist är, det märktes extra mycket när jag ärvde farfars fotoalbum och såg hela liv passera förbi. Jag ska börja framkalla regelbundet samlt sätta in i dessa album jag fått av Mattias och börja samla på fotoalbum. När det är klart i takt med alla foton jag någonsin har är klart färdigframkallat så ligger jag i fas för att börja scrapbooka. Men en sak i sänder. Älskar även att köpa och samla på böcker, helst i serier och att börja samla på bokmärken är barnslit kul, konstigt nog. Blir lyrisk när bokmärken kostar bara 10kr och jag kan köpa flertal i ett köp^^. Sedan ääälskar jag att organisera sakr och ting. Struktur och planering i ordning skapar själafrid:)10919043_10153146112425809_6042968094644924670_n

